.Case study
Wieloletnie doświadczenie, tysiące godzin pracy nad kreacją, scenariuszami i strategią komunikacji, a przede wszystkim miliony sekund spędzonych na doprecyzowywaniu szczegółów komunikacji. Tworzymy kampanie różnorodne, dopasowujemy kanały komunikacji i stosujemy nieszablonowe rozwiązania. Nasze know-how? Partnerstwo i profesjonalizm.

Sprocket w NY
INFLUENCERZY: Remigiusz Wierzgoń (Rezi),
Michał Rychlik (Multi)
PUBLIKACJE: SoMe + działania wspierające w mediach szerokozasięgowych (TVN, radio Eska)
ZASIĘG: 30,2 M
EXTRA: Gra miejska w Nowym Yorku
iMAGGInation
INFLUENCERZY: Filip Chajzer
PUBLIKACJE: 3 profesjonalne filmy w formie postu na Facebooku + event employer branding
ZASIĘG:
EXTRA: Komunikacja stylizowana na lata 90, obiad z gwiazdą jako nagroda główna konkursu


Novanoc
INFLUENCERZY: Maciej Dowbor, Paulina Krupińska, Joanna Koroniewska
PUBLIKACJE: 7- postów na Instagramie, 3- Insta Stories
ZASIĘG: 1,6 M
EXTRA: Kampania dostosowana do kanału Twórcy!
Kamil Bednarek & Up and Over
INFLUENCERZY: Kamil Bednarek i Susan & Peter
(Up & Over It)
PUBLIKACJE: Działania w SoMe + konkurs z nagrodą: zaproszeniem na specjalny koncert Kamila Bednarka
ZASIĘG:
EXTRA: Prywatny koncert Kamila Bednarka + claim „Wyraź Siebie”, do którego Kamil Bednarek ułożył słowa piosenki


HP Smart Tank & Christmas
INFLUENCERZY: Małgorzata Socha i Edyta Pazura
PUBLIKACJE: 2 -posty na Instagramie, 2- Insta Stories, 2-IGTV
ZASIĘG: 1,3 M
EXTRA: 2 książki kulinarna: Małgosi Sochy i Edyty Pazury
#BringtheHomeFun
INFLUENCERZY: 29
PUBLIKACJE: 29 IGS (swipe-up, hashtag, oznaczenie marki)
6 krajów (RO, PL, SK, CZ, BU, HU)
ZASIĘG: 1,2M
EXTRA: Real time marketing
