.Market Place

sell

A store which is focused on selling in various channels, reaches the wide audience. That converts directly on the increase of the profit. Market place is nothing else but platforms which collect offers of different sellers in one place.

Find out more…

.Selling

in the search engines

It allows for showing your company’s offer to the potential clients through: Google search engine, Gmail channel, Seznam and Yandex search engines and millions of websites from the Google partner network. Thanks to those campaigns, you reach your potential clients fast and precisely. Sponsored links attract their attention exactly when they will be searching the information about the offer directly connected with your trade.

Find out more…

.Social-commerce

Not only the brand’s profile is an Advertisement in SoMe. Social Media offers various possibilities of advertising campaigns. Using few tools and precise targeting we are able to reach the audience interested in the product.

Find out more…

.Support of the brands

and distributors

For all brands which have the retailers’ network, we prepared the author programs of the retailers and distributors’ support, which create the precise selling mechanism from chaos, that enables efficiently use the budget and plan ROI.

.Call

a conversation creates e-business

Call

.Price

comparisons

Decision of implementing our offer in one of the price comparisons, gives us the possibility of reaching the wider group of clients and additionally, becoming a more recognizable and popular brand. According to the Gemius survey, every 2. person is shopping on the Internet, uses these kinds of tools.

Find out more…

.Read

opinions about us

Aleksandra, Nestle Aleksandra "Z G Media + współpracowałam przy okazji kampanii Influencer Marketingu i eventu employer brandingowego. Wspólnie realizowany projekt pokazał mi, że Agencję wyróżnia doświadczenie, profesjonalna wiedza oraz konstruowanie strategii w oparciu o nowe i efektywne narzędzia. To, co dla mnie bardzo ważne, G Media + do kampanii podchodzi z pełnym zaangażowaniem i kompleksowo buduje plan komunikacji, opierając się na wartościach marki." Aleksandra Środa
Business Development Manager / Nestle Polska
Michał, HP Michał "W pracy z G Media+ cenię najbardziej nastawienie
na cel, współtworzenie sukcesu sprzedażowego
oraz szukanie rozwiązań, pozwalających optymalizować działania. Doceniam zaangażowanie związane
z eksplorowaniem świata marki i różnic między poszczególnymi liniami produktowymi.
Dla nas agencja jest częścią zespołu,
nie tylko partnerem zewnętrznym."
Michał Chęcielewski,
Marketing Specialist / HP Inc Polska
Paweł, Hasbro Paweł "Razem z G Media + wdrożyliśmy elementy efektywnej strategii e-commerce dla wybranych polskich klientów z grona zarówno internetowych pure players jak i tradycyjnych sieci. Zespół Media Plus działa dynamicznie, odważnie pracuje na ROI i skrupulatnie raportuje, co daje duży komfort pracy i transparentność rozliczeń. Dzięki temu niejednokrotnie w krótkim czasie uzyskiwaliśmy naprawdę dobre wyniki odsprzedaży wspieranych przez nas partnerów." Paweł Szymczyk,
Retail Activation Manager CEE / Hasbro
Przemysław, Spider's Web Przemysław "Zdarza się, że klienci krytykują współpracę
z influencerami. Z perspektywy aktywnego twórcy
w szeroko pojętej przestrzeni digital - w tym serwis, blog, social media, kanał TV na YT - mogę pokazać odbicie lustrzane tej sytuacji. Relatywnie rzadko zdarzają się profesjonalni, tj. merytoryczni, kompetentni i otwarci partnerzy po stronie agencji. W pracy
z G Media+ cenię celne i odpowiednio sprofilowane briefy, które gwarantują wiarygodność wszystkim stronom zaangażowanym w realizację."
Przemysław Pająk,
Właściciel serwisu / Spider's Web
Anna, Wellme Anna "G Media+ wspiera działania wizerunkowe i sprzedażowe platformy beauty on demand Wellme poprzez realizację m.in. kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Search, Facebook Ads oraz narzędzi contentowych, skoncentrowanych na obszarze mediów społecznościowych, w tym wymagającego biznesowo obszaru LinedIn. W codziennej pracy doceniam celowość rekomendacji oraz maksymalizację ich potencjału
do budowania biznesu klienta."
Anna Grabkowska-Chlebek,
Director / Wellme
Natalia, Mary Kay Natalia "Traktuję video marketing jako integralne i skuteczne narzędzie content marketingu. Cieszę się,
że we współpracy z G Media+ dostrzegam pełną integrację tego podejścia. Dodatkowo, stawiam na 3 x K: Kreacja, Koszty i Kluczowe przekazy. G Media+ potrafi jednocześnie optymalizować wydatki, nie ograniczać konceptu i odpowiednio profilować storytelling."
Natalia Zgorzelska,
Senior Marketing Communication Generalist / Mary Key
Alicja, Sanofi Alicja "Od dłuższego czasu współpraca z influencerami jest jednym z ważnych elementów, prowadzonych przez naszą firmę kampanii 360°. Miałam okazję współpracować
z G Media+ z działem zajmującym się profesjonalnie taką współpracą, przy projekcie globalnej kampanii Sanofi. Agencja idealnie połączyła zarówno nasz główny przekaz, jak i produkt z doskonale dobranymi influencerami.
Mając na uwadze przede wszystkim wizerunek firmy,
ale nie zapominając o realizacji celu biznesowego.
Na każdym etapie współpracy widać było ogromne zaangażowanie partnerów po stronie agencji."
Alicja Jabłońska-Krzywy,
PR Manager Consumer Healthcare / Sanofi

.Sell globally

Our experience and knowledge of specific markets’ characteristic, helps you in fast finding of costumers and supporting the distribution abroad.