.Market Place
sell
A store which is focused on selling in various channels, reaches the wide audience. That converts directly on the increase of the profit. Market place is nothing else but platforms which collect offers of different sellers in one place.
.Selling
in the search engines
It allows for showing your company’s offer to the potential clients through: Google search engine, Gmail channel, Seznam and Yandex search engines and millions of websites from the Google partner network. Thanks to those campaigns, you reach your potential clients fast and precisely. Sponsored links attract their attention exactly when they will be searching the information about the offer directly connected with your trade.
.Social-commerce
Not only the brand’s profile is an Advertisement in SoMe. Social Media offers various possibilities of advertising campaigns. Using few tools and precise targeting we are able to reach the audience interested in the product.
.Support of the brands
and distributors
For all brands which have the retailers’ network, we prepared the author programs of the retailers and distributors’ support, which create the precise selling mechanism from chaos, that enables efficiently use the budget and plan ROI.
.Price
comparisons
Decision of implementing our offer in one of the price comparisons, gives us the possibility of reaching the wider group of clients and additionally, becoming a more recognizable and popular brand. According to the Gemius survey, every 2. person is shopping on the Internet, uses these kinds of tools.
.Read
opinions about us
na cel, współtworzenie sukcesu sprzedażowego
oraz szukanie rozwiązań, pozwalających optymalizować działania. Doceniam zaangażowanie związane
z eksplorowaniem świata marki i różnic między poszczególnymi liniami produktowymi.
Dla nas agencja jest częścią zespołu,
nie tylko partnerem zewnętrznym."
z influencerami. Z perspektywy aktywnego twórcy
w szeroko pojętej przestrzeni digital - w tym serwis, blog, social media, kanał TV na YT - mogę pokazać odbicie lustrzane tej sytuacji. Relatywnie rzadko zdarzają się profesjonalni, tj. merytoryczni, kompetentni i otwarci partnerzy po stronie agencji. W pracy
z G Media+ cenię celne i odpowiednio sprofilowane briefy, które gwarantują wiarygodność wszystkim stronom zaangażowanym w realizację."
do budowania biznesu klienta."
że we współpracy z G Media+ dostrzegam pełną integrację tego podejścia. Dodatkowo, stawiam na 3 x K: Kreacja, Koszty i Kluczowe przekazy. G Media+ potrafi jednocześnie optymalizować wydatki, nie ograniczać konceptu i odpowiednio profilować storytelling."
z G Media+ z działem zajmującym się profesjonalnie taką współpracą, przy projekcie globalnej kampanii Sanofi. Agencja idealnie połączyła zarówno nasz główny przekaz, jak i produkt z doskonale dobranymi influencerami.
Mając na uwadze przede wszystkim wizerunek firmy,
ale nie zapominając o realizacji celu biznesowego.
Na każdym etapie współpracy widać było ogromne zaangażowanie partnerów po stronie agencji."
.Sell globally
Our experience and knowledge of specific markets’ characteristic, helps you in fast finding of costumers and supporting the distribution abroad.