.Market Place

sprzedawaj

Sklep stawiający na prowadzenie sprzedaży na wielu płaszczyznach może liczyć na docieranie do szerokiego grona odbiorców, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysków. Market place to nic innego jak platformy gromadzące oferty różnych sprzedawców w jednym miejscu.

Dowiedz się więcej…

.Sprzedaż

w wyszukiwarkach

Umożliwia pokazanie oferty Twojej firmy potencjalnym klientom za pośrednictwem: wyszukiwarki Google, serwisu Gmail, wyszukiwarek Seznam i Yandex oraz milionów stron internetowych sieci partnerskiej Google. Dzięki tym kampaniom szybko i precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych klientów, ponieważ linki sponsorowane zwrócą ich uwagę, dokładnie wtedy, gdy będą szukać informacji o ofercie związanej ściśle z Twoją branżą.

Dowiedz się więcej…

.Social-commerce

Reklama w social mediach to nie tylko profil firmowy. Media społecznościowe umożliwiają przeprowadzanie różnego rodzaju kampanii reklamowych. Za pomocą wielu narzędzi i precyzyjnego targetowania można dotrzeć do osób zainteresowanych produktem.

Dowiedz się więcej…

.Wsparcie marek

i dystrybutorów

Dla wszystkich Marek posiadających sieć resellerów, stworzyliśmy autorskie programy wsparcia dystrybutorów i retailerów, które z chaosu tworzą precyzyjną machinę sprzedażową, pozwalającą efektywnie wykorzystywać budżety i planować ROI.

.Zadzwoń

rozmowa robi e-biznes

Zadzwoń

.Porównywarki

cenowe

Decydując się na umieszczenie swojej oferty na którejś z porównywarek cen, możemy dotrzeć do szerszego grona klientów i jednocześnie stać się bardziej rozpoznawalną i popularniejszą marką. Według badań Gemius co 2 osoba robiąca zakupy w internecie korzysta z tego typu narzędzi.

Dowiedz się więcej…

.Poznaj

opinie o nas

Aleksandra, Nestle Aleksandra "Z G Media + współpracowałam przy okazji kampanii Influencer Marketingu i eventu employer brandingowego. Wspólnie realizowany projekt pokazał mi, że Agencję wyróżnia doświadczenie, profesjonalna wiedza oraz konstruowanie strategii w oparciu o nowe i efektywne narzędzia. To, co dla mnie bardzo ważne, G Media + do kampanii podchodzi z pełnym zaangażowaniem i kompleksowo buduje plan komunikacji, opierając się na wartościach marki." Aleksandra Środa
Business Development Manager / Nestle Polska
Michał, HP Michał "W pracy z G Media+ cenię najbardziej nastawienie
na cel, współtworzenie sukcesu sprzedażowego
oraz szukanie rozwiązań, pozwalających optymalizować działania. Doceniam zaangażowanie związane
z eksplorowaniem świata marki i różnic między poszczególnymi liniami produktowymi.
Dla nas agencja jest częścią zespołu,
nie tylko partnerem zewnętrznym."
Michał Chęcielewski,
Marketing Specialist / HP Inc Polska
Paweł, Hasbro Paweł "Razem z G Media + wdrożyliśmy elementy efektywnej strategii e-commerce dla wybranych polskich klientów z grona zarówno internetowych pure players jak i tradycyjnych sieci. Zespół Media Plus działa dynamicznie, odważnie pracuje na ROI i skrupulatnie raportuje, co daje duży komfort pracy i transparentność rozliczeń. Dzięki temu niejednokrotnie w krótkim czasie uzyskiwaliśmy naprawdę dobre wyniki odsprzedaży wspieranych przez nas partnerów." Paweł Szymczyk,
Retail Activation Manager CEE / Hasbro
Przemysław, Spider's Web Przemysław "Zdarza się, że klienci krytykują współpracę
z influencerami. Z perspektywy aktywnego twórcy
w szeroko pojętej przestrzeni digital - w tym serwis, blog, social media, kanał TV na YT - mogę pokazać odbicie lustrzane tej sytuacji. Relatywnie rzadko zdarzają się profesjonalni, tj. merytoryczni, kompetentni i otwarci partnerzy po stronie agencji. W pracy
z G Media+ cenię celne i odpowiednio sprofilowane briefy, które gwarantują wiarygodność wszystkim stronom zaangażowanym w realizację."
Przemysław Pająk,
Właściciel serwisu / Spider's Web
Anna, Wellme Anna "G Media+ wspiera działania wizerunkowe i sprzedażowe platformy beauty on demand Wellme poprzez realizację m.in. kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Search, Facebook Ads oraz narzędzi contentowych, skoncentrowanych na obszarze mediów społecznościowych, w tym wymagającego biznesowo obszaru LinedIn. W codziennej pracy doceniam celowość rekomendacji oraz maksymalizację ich potencjału
do budowania biznesu klienta."
Anna Grabkowska-Chlebek,
Director / Wellme
Natalia, Mary Kay Natalia "Traktuję video marketing jako integralne i skuteczne narzędzie content marketingu. Cieszę się,
że we współpracy z G Media+ dostrzegam pełną integrację tego podejścia. Dodatkowo, stawiam na 3 x K: Kreacja, Koszty i Kluczowe przekazy. G Media+ potrafi jednocześnie optymalizować wydatki, nie ograniczać konceptu i odpowiednio profilować storytelling."
Natalia Zgorzelska,
Senior Marketing Communication Generalist / Mary Key
Alicja, Sanofi Alicja "Od dłuższego czasu współpraca z influencerami jest jednym z ważnych elementów, prowadzonych przez naszą firmę kampanii 360°. Miałam okazję współpracować
z G Media+ z działem zajmującym się profesjonalnie taką współpracą, przy projekcie globalnej kampanii Sanofi. Agencja idealnie połączyła zarówno nasz główny przekaz, jak i produkt z doskonale dobranymi influencerami.
Mając na uwadze przede wszystkim wizerunek firmy,
ale nie zapominając o realizacji celu biznesowego.
Na każdym etapie współpracy widać było ogromne zaangażowanie partnerów po stronie agencji."
Alicja Jabłońska-Krzywy,
PR Manager Consumer Healthcare / Sanofi

.Sprzedawaj globalnie

Nasze doświadczenie i znajomość charakterystyki poszczególnych rynków pomoże Ci szybko znaleźć klientów i wspierać dystrybucje poza granicami kraju.