.Market Place
sprzedawaj
Sklep stawiający na prowadzenie sprzedaży na wielu płaszczyznach może liczyć na docieranie do szerokiego grona odbiorców, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysków. Market place to nic innego jak platformy gromadzące oferty różnych sprzedawców w jednym miejscu.
.Sprzedaż
w wyszukiwarkach
Umożliwia pokazanie oferty Twojej firmy potencjalnym klientom za pośrednictwem: wyszukiwarki Google, serwisu Gmail, wyszukiwarek Seznam i Yandex oraz milionów stron internetowych sieci partnerskiej Google. Dzięki tym kampaniom szybko i precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych klientów, ponieważ linki sponsorowane zwrócą ich uwagę, dokładnie wtedy, gdy będą szukać informacji o ofercie związanej ściśle z Twoją branżą.
.Social-commerce
Reklama w social mediach to nie tylko profil firmowy. Media społecznościowe umożliwiają przeprowadzanie różnego rodzaju kampanii reklamowych. Za pomocą wielu narzędzi i precyzyjnego targetowania można dotrzeć do osób zainteresowanych produktem.
.Wsparcie marek
i dystrybutorów
Dla wszystkich Marek posiadających sieć resellerów, stworzyliśmy autorskie programy wsparcia dystrybutorów i retailerów, które z chaosu tworzą precyzyjną machinę sprzedażową, pozwalającą efektywnie wykorzystywać budżety i planować ROI.
.Poznaj
opinie o nas
na cel, współtworzenie sukcesu sprzedażowego
oraz szukanie rozwiązań, pozwalających optymalizować działania. Doceniam zaangażowanie związane
z eksplorowaniem świata marki i różnic między poszczególnymi liniami produktowymi.
Dla nas agencja jest częścią zespołu,
nie tylko partnerem zewnętrznym."
z influencerami. Z perspektywy aktywnego twórcy
w szeroko pojętej przestrzeni digital - w tym serwis, blog, social media, kanał TV na YT - mogę pokazać odbicie lustrzane tej sytuacji. Relatywnie rzadko zdarzają się profesjonalni, tj. merytoryczni, kompetentni i otwarci partnerzy po stronie agencji. W pracy
z G Media+ cenię celne i odpowiednio sprofilowane briefy, które gwarantują wiarygodność wszystkim stronom zaangażowanym w realizację."
do budowania biznesu klienta."
że we współpracy z G Media+ dostrzegam pełną integrację tego podejścia. Dodatkowo, stawiam na 3 x K: Kreacja, Koszty i Kluczowe przekazy. G Media+ potrafi jednocześnie optymalizować wydatki, nie ograniczać konceptu i odpowiednio profilować storytelling."
z G Media+ z działem zajmującym się profesjonalnie taką współpracą, przy projekcie globalnej kampanii Sanofi. Agencja idealnie połączyła zarówno nasz główny przekaz, jak i produkt z doskonale dobranymi influencerami.
Mając na uwadze przede wszystkim wizerunek firmy,
ale nie zapominając o realizacji celu biznesowego.
Na każdym etapie współpracy widać było ogromne zaangażowanie partnerów po stronie agencji."
.Sprzedawaj globalnie
Nasze doświadczenie i znajomość charakterystyki poszczególnych rynków pomoże Ci szybko znaleźć klientów i wspierać dystrybucje poza granicami kraju.