.Zespół

e-commerce

Inez Białobrzeska

.head of strategy

Doświadczanie i odkrywanie, to dwa najważniejsze wyrazy w moim słowniku. Kiedyś wydawało mi się, że aby realizować ich znaczenie muszę podróżować. Dziś, z perspektywy trzeciej dekady życia rozumiem, że najwięcej odkryć przynoszą mi spotykani ludzie, wewnętrzne podróże i książki. Odkrywanie obszaru strategii marketingowych rozpoczęłam od branży finansowej, która nauczyła mnie przekładania na liczby każdej idei. Doświadczenia z klientem z branży medycznej i bankowej pozwoliło mi zgłebić temat brand safety. Liczne kampanie z klientami FMCG pozwoliły mi nauczyć się jak stymulować konsumentów do zakupów impulsywnych, a współpraca z nowymi technologiami udwodniła mi, że wszystko co wiemy dziś o możliwościach i narzędziach, jutro może być już nieaktualne i przestarzałe. Każda strategia jest dla mnie naturalnym wynikiem rozumienia ludzi, celów liczbowych marek i znajomości narzędzi, które pozwalają cele zmieniać w wyniki. Fascynuje mnie behawiorystyka i zgłębianie ludzkich motywacji. Pochłania mnie zaszczepianie w moich dzieciach, Kirze i Erneście, chęci odkrywania świata i pędu do zdobywania wiedzy. Marzyłam jako dziecko żeby być aktorką, dziś wiem, że w teatrze życia największym przywilejem jest bycie sobą.

Poznajmy się 🙂

Ivan Kovalov

.e-commerce director CEE

Z wykształcenia historyk i politolog. Wiedzę historyczną oraz społeczną konsekwentnie uzupełniam ponad 10-letnim doświadczeniem w Digital Marketingu oraz E-commerce. Znany jest mi codzienny intensywny tryb pracy menedżera projektów i zespołów w środowiskach wielokulturowych, jak również samodzielnego przedsiębiorcy, w pełni odpowiedzialnego za swój biznes. W G Media Plus pełnię obowiązki e-commerce directora. Na co dzień sprawuję opiekę nad projektami marketingowymi dla kluczowych Klientów, a także koordynuję pracę zespołu kreatywnych i oddanych swojej pasji specjalistów. Jestem dumny z tego, że razem tworzymy perfekcyjnie działający mechanizm, który jest w stanie sprostać każdym wyzwaniom.

Tamas Tóth

.country e-commerce manager – Hungary

Studiowałem stosunki międzynarodowe by w przyszłości móc lepiej rozumieć rolę biznesu w relacjach politycznych. W ramach swojej kariery zawodowej wykonywałem różne obowiązki zaczynając do obsługi klienta, przez marketing i reklamę, następnie rozwijałem umiejętności w sprzedaży. By znaleźć balans w życiu, musiałem rozszerzyć swoją wiedzę Aktualnie działam w e-commerce i aktywnie współpracuję z G Media+. W tworzeniu kampanii kieruje się przede wszystkim skutecznością, podniesieniem ROI i ROE. Pracuję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a od niedawna próbuje również sił na zachodnich rynkach.

Martin Brjancin

.country e-commerce manager – Czech Republic & Slovakia

Z wykształcenia informatyk. Poza słowackim i czeskim, płynnie posługuję się językiem polskim oraz angielskim. W G Media+, pełnię funkcję regionalnego menedżera ds. e-commerce. Aktualnie moje portfolio zawiera realizację kampanii reklamowych w Google Ads i FB Ads dla około 12 sklepów internetowych na 5 rynkach (Słowacja, Czechy, Rumunia, Polska, Węgry). Narzędzia z których korzystam na co dzień to przede wszystkim Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, FB Business Manager. Także zajmuje się automatyzacją kampanii reklamowych w Google Ads i mailingów. Interesuję się automatyzacją procesów, główne reklamowych i marketingowych. Moje główne zainteresowania w wolnym czasie to piłka nożna, bieganie, fitness, turystyka. Lubię też obejrzeć dobry film albo spędzić miło czas podczas dobrego koncertu.

Yulia Kulinich

.media planner

Ponad 6 lat doświadczenia w Digital w zakresie rozwoju biznesu, tworzenia i zarządzania zespołami i projektami, digital marketingu i reklamy, generowania leadów, pracy call center, doskonalenia procesów w środowisku wielokulturowym. 2 lata doświadczenia w procesach kompleksowego zarządzania projektami: w tym wdrażanie, monitorowanie, koordynowanie projektu, identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, sporządzanie planów i budżetów, realizacja założonych KPI, organizacja pracy zespołów w celu osiągnięcia wyników. Ponad 4-letnie doświadczenie w digital marketingu SEM (udział w tworzeniu ponad 1000 kampanii Google Ads i zarządzaniu nimi: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, remarketing, reklamy dynamiczne, zakupy, kampanie wideo, gmail, mobile).

Maciej Walecki

.marketplace specialist

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu, który dzięki swojej wiedzy i zdobytym umiejętnościom od 2016 roku sprawnie działa w branży. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje po przez kursy i zajęcia na uczelniach wyższych, posiadam doświadczenie w pracy z globalnymi firmami na wielu rynkach międzynarodowych. Moją mocną stroną jest przede wszystkim analityczny umysł, który pozwala mi na osiąganie ponadprzeciętnych wyników.

Paulina Szepaniak

.e-commerce manager

Z wykształcenia dziennikarka. Zafascynowana internetem i uzależniona od komunikacji za jego pośrednictwem. W G Media+ zajmuję się obsługiwaniem Klientów w e-commerce, pod kątem mediowym. Z łatwością przekuwam pomysły w realne działania. Nie ogranicza mnie wyobraźnia i czas. Gdy czegoś chcę, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych!

.Zespół

social-commerce

Anna Luge

.creative director

W 2001 roku pomyliłam pokoje. Byłam na II roku studiów, gdy poszłam na rozmowę w sprawie pracy do lokalnej telewizji. Zamiast do pokoju nr 1, gdzie miałam odebrać świeżutkiego mopa i płyn do szyb, weszłam obok. Tam odbywał się casting do TV. Niedługo potem zaczęłam pracę dziennikarki i miałam zrobić swój pierwszy reportaż. Lubiłam pracować, więc przy okazji sprzątałam i sprzedawałam reklamy. Od tego dnia minęło 17 lat, a ja wiele razy myliłam pokoje. Zdarzało się, że i ludzi. Jak masz 21 lat często nie wiesz, gdzie i za kim iść. Często tego nie wiesz mając 30 i 50, ale warto chociaż poczuć to, co cię napędza. Mnie zawsze napędzali ludzie, od których mogłam się uczyć i miejsca, w których mogłam tworzyć: programy, artykuły, gazety, scenariusze czy zespół ludzi.

Czym zajmuję się od zawsze? Pisaniem, tworzeniem, wymyślaniem, realizowaniem pomysłów, sprzedawaniem, upadaniem i wstawaniem (szczególnie cenię sobie dwa ostatnie, bez których nic bym nie umiała). Media+ to moje naturalne środowisko; mogę realizować marzenia nawet o abstrakcyjnych projektach i wykorzystywać to,co umiem. I chyba tylko tu moja skóra ma bezpieczne pH 5,5. Mark Twain mówił,że człowiek z no­wymi po­mysłami jest wa­riatem, dopóki nie od­niesie sukcesu. Więc jeśli faktycznie tak jest, to ja rano jestem wariatką, a na koniec dnia mam sukces.

Taida Landowska

.social-commerce CEE director

Prawnik z wykształcenia, marketer z wyboru. W G Media + zajmuję się współtworzeniem strategii budowania silnej pozycji marki klienta. Odpowiadam za działania w obszarze influencer i video marketingu. Czerpię satysfakcję z konstruowania optymalnych rozwiązań generowania świadomości konsumenta o produkcie i marce. Działam od wstępnej koncepcji, przez opracowanie scenariusza i perfekcyjną realizację zaplanowanych publikacji. Jako Social-commerce CEE Director łączę w pracy strategiczne myślenie z pasją do szukania nietypowych rozwiązań i dróg komunikacji. Cenię możliwość wykorzystania zacięcia do designu w opracowywaniu projektów nieszablonowych i nowatorskich kampanii oraz współtworzeniu efektownych prezentacji przetargowych.

Ilona Franczyk

.creative manager

Z wykształcenia psycholog, z zawodu PR-owiec z ponad 6-letnim doświadczeniem, z zamiłowania surferka. W G Media+ moja głowa jest pełna pomysłów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Lubię stawiać sobie cele wysoko i udowadniać całemu światu, że to właśnie mi się uda. Dawno wykreśliłam ze swojego słownika „niemożliwe” i zastąpiłam je „ok, już się tym zajmuję”. Nie zadowala mnie minimum i nie odpuszczam, aż wycisnę z projektu cały jego potencjał. Jeśli wydaje Ci się, że influencer marketing jest jak wróżenie z fusów, udowodnię Ci, że to efektywne i mierzalne narzędzie pracy współczesnego marketingowca.