.Zespół

e-commerce

Inez Białobrzeska

.head of strategy

Doświadczanie i odkrywanie, to dwa najważniejsze wyrazy w moim słowniku. Kiedyś wydawało mi się, że aby realizować ich znaczenie muszę podróżować. Dziś, z perspektywy trzeciej dekady życia rozumiem, że najwięcej odkryć przynoszą mi spotykani ludzie, wewnętrzne podróże i książki. Odkrywanie obszaru strategii marketingowych rozpoczęłam od branży finansowej, która nauczyła mnie przekładania na liczby każdej idei. Doświadczenia z klientem z branży medycznej i bankowej pozwoliło mi zgłebić temat brand safety. Liczne kampanie z klientami FMCG pozwoliły mi nauczyć się jak stymulować konsumentów do zakupów impulsywnych, a współpraca z nowymi technologiami udwodniła mi, że wszystko co wiemy dziś o możliwościach i narzędziach, jutro może być już nieaktualne i przestarzałe. Każda strategia jest dla mnie naturalnym wynikiem rozumienia ludzi, celów liczbowych marek i znajomości narzędzi, które pozwalają cele zmieniać w wyniki. Fascynuje mnie behawiorystyka i zgłębianie ludzkich motywacji. Pochłania mnie zaszczepianie w moich dzieciach, Kirze i Erneście, chęci odkrywania świata i pędu do zdobywania wiedzy. Marzyłam jako dziecko żeby być aktorką, dziś wiem, że w teatrze życia największym przywilejem jest bycie sobą.

Poznajmy się 🙂

Karol Tak

.head of Marketplace

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tematem ecommerce i digital marketingu zajmuję się już od 10 lat. Doświadczenia zdobywałem pracując dla jednych z największych globalnych firm FMCG (Henkel, Mars, Pepsico), gdzie tematem sprzedaży internetowej i reklamy digitalowej zajmowałem się od strony producenta. W 2018 roku zacząłem pracę w Grupie Allegro, gdzie najpierw wspierałem strategicznych partnerów Allegro w rozwoju sprzedaży na platformie, a następnie współtworzyłem program Allegro Smart!, który jest dziś jednym z największych programów lojalnościowych w Polsce. W 2020 rok dołączyłem do Luksemburskiego zespołu firmy Amazon, w którym współtworzyłem strategię polskiej wersji platformy oraz wspierałem sprzedających z Polski w rozpoczęciu i rozwoju sprzedaży na wszystkich europejskich marketplace’ach Amazon. Dziś w roli dyrektora ds. marketplace’ów w Grupie Media Plus zarządzam zespołem ekspertów Amazon, którzy pomagają markom i resellerom w rozwoju sprzedaży na Amazon.

Dawid Drusko

.marketplace strategista

24-letni marketer, strateg e-commerce oraz ex rockstar-wannabe. Od wielu lat zainteresowany psychologią sprzedaży, perswazją, nowinkami technicznymi oraz… fizyką kwantową, astronomią i historią religii. Takie połączenie zainteresowań oraz hybryda umiejętności ścisłych i humanistycznych sprawiły, iż od początku rozwoju mojej kariery zawodowej zająłem się tematyką e-commerce oraz szeroko pojętego marketingu internetowego. Umiejętności analityczne w połączeniu z ciekawością świata i chęcią szukania nowych rozwiązań pomogły mi szybko rozwinąć kluczowe kompetencje w branży, co poskutkowało rozpoczęciem pracy jako strateg współpracujący z największymi światowymi markami (m.in. Oral B, Nestle, Max Factor, Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Hugo Boss oraz wiele innych).

Paulina Szczepaniak

.e-commerce specialist

Z wykształcenia dziennikarka. Zafascynowana internetem i uzależniona od komunikacji za jego pośrednictwem. W G Media+ zajmuję się obsługiwaniem Klientów w e-commerce, pod kątem mediowym. Z łatwością przekuwam pomysły w realne działania. Nie ogranicza mnie wyobraźnia i czas. Gdy czegoś chcę, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych!

Paulina Zbrzezna

.project manager

Przez życie tylko w różowych okularach! Świadoma bycia tu i teraz optymistka, która najchętniej podróżuje solo przez świat i w głąb siebie! Bezgranicznie zakochana w Zumbie. Ukończyłam Stosunki Międzynarodowe i Dziennikarstwo na polskich uczelniach, ale swoje wykształcenie poszerzyłam także w college’ach w USA. Stale podążam za marketingowymi trendami, co pozwala być mi dobrą w tym, co robię. Ponad czteroletnie doświadczenie w branży FMCG zyskiwałam, prowadząc projekty międzynarodowe: od kampanii narodowych, przez wdrożenia nowych produktów na rynki europejskie, po udoskonalanie wewnętrznych procesów. Digital jest dla mnie kopalnią nowych możliwości, które z zapałem śledzę i poznaję. W życiu lubię konkrety – i taki właśnie jest digital: optymalizacja, liczby, analizy, wyniki – nie ma miejsca na owijanie w bawełnę! Peace, love and digital!

.Zespół

social-commerce

Anna Luge

.creative director

W 2001 roku pomyliłam pokoje. Byłam na II roku studiów, gdy poszłam na rozmowę w sprawie pracy do lokalnej telewizji. Zamiast do pokoju nr 1, gdzie miałam odebrać świeżutkiego mopa i płyn do szyb, weszłam obok. Tam odbywał się casting do TV. Niedługo potem zaczęłam pracę dziennikarki i miałam zrobić swój pierwszy reportaż. Lubiłam pracować, więc przy okazji sprzątałam i sprzedawałam reklamy. Od tego dnia minęło 17 lat, a ja wiele razy myliłam pokoje. Zdarzało się, że i ludzi. Jak masz 21 lat często nie wiesz, gdzie i za kim iść. Często tego nie wiesz mając 30 i 50, ale warto chociaż poczuć to, co cię napędza. Mnie zawsze napędzali ludzie, od których mogłam się uczyć i miejsca, w których mogłam tworzyć: programy, artykuły, gazety, scenariusze czy zespół ludzi.

Czym zajmuję się od zawsze? Pisaniem, tworzeniem, wymyślaniem, realizowaniem pomysłów, sprzedawaniem, upadaniem i wstawaniem (szczególnie cenię sobie dwa ostatnie, bez których nic bym nie umiała). Media+ to moje naturalne środowisko; mogę realizować marzenia nawet o abstrakcyjnych projektach i wykorzystywać to,co umiem. I chyba tylko tu moja skóra ma bezpieczne pH 5,5. Mark Twain mówił,że człowiek z no­wymi po­mysłami jest wa­riatem, dopóki nie od­niesie sukcesu. Więc jeśli faktycznie tak jest, to ja rano jestem wariatką, a na koniec dnia mam sukces.

Taida Landowska

.social-commerce CEE director

Prawnik z wykształcenia, marketer z wyboru. W G Media + zajmuję się współtworzeniem strategii budowania silnej pozycji marki klienta. Odpowiadam za działania w obszarze influencer i video marketingu. Czerpię satysfakcję z konstruowania optymalnych rozwiązań generowania świadomości konsumenta o produkcie i marce. Działam od wstępnej koncepcji, przez opracowanie scenariusza i perfekcyjną realizację zaplanowanych publikacji. Jako Social-commerce CEE Director łączę w pracy strategiczne myślenie z pasją do szukania nietypowych rozwiązań i dróg komunikacji. Cenię możliwość wykorzystania zacięcia do designu w opracowywaniu projektów nieszablonowych i nowatorskich kampanii oraz współtworzeniu efektownych prezentacji przetargowych.

Anna Tavares

.content executive

Dziennikarka i logistyk mediów z wykształcenia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży i niespokojna dusza, spakowana w podręczny plecak gotowa do odkrywania najdalszych zakątków świata, różnorodnych kultur i wyjątkowych ludzi. W G Media + zajmuję się przygotowywaniem, prowadzeniem i analizą kampanii w mediach społecznościowych. Codzienne współtworzenie strategii dla wybranych marek i produktów pozwala mi osiągnąć balans między moimi organizacyjno-analitycznymi umiejętnościami, a kreatywnym podejściem do napotkanych wyzwań i tematów.