
Tworzymy kampanie na każdym poziomie zasięgu. Macro, Medium, Micro. Precyzyjnie dobieramy Influencerów do TG produktu. Podnosimy rozpoznawalność produktu, kreujemy pożądany wizerunek marki, optymalizujemy efekt.
Post organiczny photo lub video
Placement produktu na zdjęciu, w video (do 1 minuty), copy w publikacji natywnej. W kampaniach organicznych rekomendujemy prezentację benefitów produktu/wartości marki w kontekście treści dających TG dodatkową wartość lub wiedzę. Jakie dane mierzymy? Zasięg, Impresje, współczynnik zaangażowania, interakcje
IGTV
Video powyżej 1 minuty, zamieszczone w funkcjonalności kanału społecznościowego Instagram TV (+ dodatkowo okładka video w feedzie głównym). Rekomendujemy placement produktu w kontekście dodatkowej wartości, istotnej dla TG wiedzy. Jakie dane mierzymy? Ilość wyświetleń video, Średni współczynnik wyoglądania video, Zasięg, Impresje, współczynnik zaangażowania, interakcje.
IGTV + Swipe-up
Relacja złożona z video i zdjęć, aktywna przez 24h od publikacji. Funkcja swipe-up umożliwia zamieszczenie bezpośredniego linkowania do LP produktu. Dodatkowe zwiększenie dotarcia poprzez wykorzystanie funkcji Eksploruj i oznaczeń #,@. Jakie dane mierzymy? Wyświetlenia UU, Kliknięcia linku, Impresje, Kliknięcia pozostałych oznaczeń (naklejki, #, @).
Konkurs
Konkurs prowadzony na profilu przez Influencera. Możliwa publikacja w każdym dostępnym formacie. Generuje bardzo wysokie zaangażowanie odbiorców oraz wzrost zainteresowania marką.
Profil marki + posty shoppable
Prowadzenie profilu marki z wykorzystaniem efektywnego narzędzia social-commerce do bezpośredniej sprzedaży z poziomu kanału SoMe: postów shoppable. Prowadzenie spójnego z wizerunkiem marki profilu IG umożliwia zwiększenie rozpoznawalności marki dzięki: wzrostowi zasięgu poprzez repostowanie publikacji kampanii Influencer Marketingu, obecności w sekcji Eksploruj i wyszukiwaniu poprzez #/@, linkowaniu w bio. Jakie dane mierzymy? Wszystkie dane publikacji IG + demografię odbiorców profilu.
Konkurs
Konkurs przeprowadzany na kanale i przez Influencera z wykorzystaniem postów organicznych. Jakie dane mierzymy? Zasięg, współczynnik zaangażowania (ER), Interakcje, CTR.
Organiczne posty video lub photo
Publikacja natywna z lokowaniem produktu na zdjęciu lub w video. Benefity i wyróżniki produktu zostają wskazane w materiale wizualnym albo opisie. Jakie dane mierzymy? Zasięg, współczynnik zaangażowania (ER), Interakcje, CTR.
Organiczny product placement video
Video stworzone we współpracy z Influencerem, prezentujące produkt w formie spójnej z dotychczasowymi publikacjami Twórcy. Jakościowy film przekierowuje zasięg Influencera na zainteresowanie produktem. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetleń, współczynnik zaangażowania, interakcje.
Videotest produktu
Kompleksowy test produktu w formie video. Prezentacja wszystkich benefitów produktu w jednym z najpopularniejszych formatów na YouTube’ie. Ta forma pokazania produktu jest jedną z najbardziej atrakcyjnych dla klienta w procesie zakupowym, na etapie szukania informacji o produkcie/porównywania produktów konkurencyjnych. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetleń, współczynnik zaangażowania, interakcje.
Profesjonalne video na kanał marki
Prowadzenie kanału zwiększa rozpoznawalność i zaufanie do marki. Profil na YouTube’ie umożliwia informowanie bezpośredniej TG o benefitach konkretnych produktów w ofercie oraz o wprowadzaniu na rynek kolejnych ofert. Nasza profesjonalna ekipa przygotowuje video wysokiej jakości, z uwzględnieniem i optymalizacją cech filmu zgodnie z oczekiwaniami bezpośredniej TG oraz z wykorzystaniem narzędzi najbardziej efektywnie przekierowujących do kanałów sprzedaży bezpośredniej.
Post organiczny
Video trwające ok. 15 sekund, zawierające placement produktu w formie spójnej z charakterem kanału. Publikacja oparta na dynamicznym i nowoczesnym pokazaniu produktu. Dzięki krótkiej formie bardzo szybko zwiększa zasięg i przyciąga uwagę. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetlenie, ilość interakcji, demografię audience.
#challenge
Standardowo aktywność trwająca 6 dni. Opiera się na wyzwaniu, które użytkownicy muszą powtórzyć, a następnie udostępnić na swoim kanale z odpowiednim oznaczeniem #. Bardzo popularna forma publikacji, która zachęca odbiorców do publikowania treści zgodnie z oczekiwaniami i przykładem marki. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetlenie, ilość interakcji, demografię audience.
Profil marki
Zbudowanie wysokiej jakości profilu pozwala na uzyskanie wzrostu rozpoznawalności marki oraz produktów. Dodatkowo konto marki umożliwia dodatkowe przekierowanie zasięgu uzyskiwanego w kampaniach z Influencerami na zainteresowanie marką, dzięki repostowaniu postów kampanii, oznaczeniu @ przez Twórców z wysokimi zasięgami. Poza tym profil marki pozwala na kompleksowe wykorzystanie marketingu social-commerce dzięki linkowaniu w bio i w reklamach.
In-feed Ad
Reklama pojawiająca się w natywnej publikacji TikTok jako część filmów w kolejce proponowanych do obejrzenia video. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetlenie, ilość interakcji, demografię audience, ilość kliknięć linku.
Brand takeover
Reklama, która wyświetla się użytkownikowi za każdym razem, gdy otwiera aplikację. Może zawierać bezpośrednie przekierowanie do wewnętrznej (np. profil marki) lub zewnętrznej (np. sklep e-commerce, kanał sprzedaży retailera) witryny. Jakie dane mierzymy? Średni czas oglądania video, całkowity czas poświęcony przez widzów na oglądanie video, ilość wyświetlenie, ilość interakcji, demografię audience, ilość kliknięć linku.
Post organiczny
Placement produktu w publikacji natywnej. Dostosowanie prezentacji benefitów produktu do dotychczasowych publikacji Influencera. Naturalna i rzeczywista forma reklamy pozwala na uzyskanie wysokiej wiarygodności i zaufania dedykowanej TG Wyświetlenia, reakcje (podzielone na firmę/stanowisko/lokalizację).
Profil marki (firmowy)
Prowadzenie profesjonalnego profilu marki pozwala zwiększyć wiarygodność i rozpoznawalność marki na rynku. Aktywność w portalu dedykowanym komunikacji B2B umożliwia uzyskanie nowych klientów, ugruntowanie profesjonalnego wizerunku firmy oraz efektywny employer branding (wzrost atrakcyjności firmy jako potencjalnego pracodawcy). Jakie dane mierzymy? Wyświetlenia publikacji, interakcje, obserwujący, unikalni odwiedzający.
Profil osobowy
Za pomocą LinkedIna możesz także rozwinąć rozpoznawalność Twojej marki osobistej. Założymy lub audytujemy konto osobiste. W zależności od celu działań możemy kreować treści eksperckie i publikować je w ramach profilu, jak i również budować szeroką sieć kontaktów w grupie docelowej.
Profil marki
Twitter jest jednym z najbardziej dynamicznych i opiniotwórczych kanałów społecznościowych. Obecność profilu marki w kanale profesjonalnym, cechującym się szybką wymianą informacji umożliwia prowadzenie komunikacji opartej na efektywnym real time marketingu, zwiększającym zaangażowanie odbiorców. Jakie dane mierzymy? Liczbę odwiedzin profilu, obserwujących, impresje, interakcje, współczynnik zaangażowania
Post organiczny
Publikacja natywna z reklamą produktu, w kontekście spójnym z dotychczasowymi publikacjami Twórcy. Krótkie i dynamiczne formy Twittera umożliwiają zaznaczenie obecności produktu w konkretnym kontekście i podkreślenie szczególnie istotnych benefitów produktu. Jakie dane mierzymy? Wyświetlenia, impresje, interakcje, współczynnik zaangażowania, liczbę retweetów.